kawan2 aku

masa itu emas... :)

11/29/2012

coretan sebelom ke hospital

salam semua..
haha lame dah ta updates status tart blog nieyh 
rindu asenyer
 n rindu korang semua
hurm rini aku kne pegy hospital kajang coz nk lawat hospital uh n patients
bese lhar kn da amex bidang medical so kne lhar jumpe patients
haha 
aku rindu tart korang semua n sorry everybuddys koz lme x update blog ni n ta g blogwalking tart blog korang eyh.. 
skrg ni sush kit nak updates coz terlalu bz nan assigment n prisentation jer.. huh letih pale otak.. bulan 1 kang dah nak final exam atotoi tekanan perasaan n jiwa aku dibuatnyer..
btw aku hope korg doakan aku berjaya lhar yer final exam untuk sem ke2 nieyh... 
korang doakan aku dpt 3.8 yer hehe( agn lebih)
btw aku nak bg tahu korg yang aku syg korang sngat2
kalau da singgh blog ni ap lg jangn lupe follow me n follow gak tart twitter keyh..
keyh lhar aku nax brsiap nieyh nax g hospital
kalau nak join jums lhar skli yer kite pegy ramay2 heheh tp transport sendiri la yer sy laen lhar dngn bas kolej hehe jngan marah
k lha salam\
NURUL SHAMIRA SAYANG KAWAN2 DI BLOG INI.. 
bye pegy dulu

No comments:

layannnzz


J Rice Ft. Jason Chen - Just The Way You Are (bruno Mars Cover)