kawan2 aku

masa itu emas... :)

12/04/2012

coretan sebelom masuk kelas PHARMACOLOGY


assalamualaikum pembuka bicara..
hurm bapak arh test chemistry tdy memng terbaik lhar soalan dea.. 
setengah nax mampos aku menjawabnyer 
aleyh2 g anto blh lak lecture ckp salah jugak adush ap lg dato' kitorg ta faham sepatah haram pon yang diajar..
hope test ni lulus lhar jangn lhar gagal ples dato' sy merayu sngt..(mcm lhar dato' blh dengar p yg aku ckpkn ni..)
pless aku ta nax gagal.. gagal test mampos aku aptah lg final exam t huh x snggup2 minx simpang malaikat 44 lhar ya allah..
ni nak kne tggu lg 2 jam lak rehat paztoo bru msuk kelas so ap lg hilangkn bosan beter aku update blog..

pergh3 tgok samsung galaxy noteII bapak a teringin gler nax pakai tp apkan daya bajet tade lg.. hurm teringin sngt dax kolej aku adew yng pkai note,tab,sIII perh conok gler a deowank...
tapelhar mak bapak deowank mampu untuk belikn untox deowank aku ni ta mampu g un ta nax a nyusahkn mak bapak aku.. dah terlalu bnyak dah aku menyushkan mak bapak aku.. masuk kolej ni un da bnyak memberi beban kat deowank.. cian mak n ayah.. hope aku sempat lhar nk jga deowank suatu hari nanty.. semoga umur deowank panjng ar.. blh gak aku bantu deowank..

buln depan aku da nak final exam huh minx simpng lhar jngn aku kne rapid exam.. aku tanak gagal.. aku nax lulus.. pless doakan aku mudah2an aku lulus dalam final exm bulan depan.. aku ta nax hampakan harapan mak n ayah aku.. aku syg deowank bp bnyk dah deowank habiskn duit untuk aku tart kolej ni tetibe dpt tawu aku ggaal dlm exam huh msty deowank sedey,.. tanak aku tanax tgok deowank sedey aku syg mak ayah aku...mak ayah adik syg mak n ayah.. adik jnji xkn hampakan harapan mak n ayah..

hari ni hari rabu so kitorang kne pkai bju corporat nak tgok ta aku pkai bju corporat?? hehe jeng2 ni tgok lhar kat bawah ni.. hehe aku nan member..

nieyh lhar aku daughter zakaria n sapiah
nieyh pulak aku nan daya
nieyh aku nan cyra

k lhar aku da nk out bubye t aku update agy bubye

No comments:

layannnzz


J Rice Ft. Jason Chen - Just The Way You Are (bruno Mars Cover)