kawan2 aku

masa itu emas... :)

4/01/2011

zaman sekarang meyh

bila seronok,aku cari. ...pasangankuBila sedih, aku cari....MakBila berjaya, aku ceritakan pada....pasangankuBila gagal, aku ceritakan pada....MakBila bahagia, aku peluk erat....pasangankuBila berduka, aku peluk erat....EmakkuBila nak bercuti, aku bawa....pasangankuBila sibuk, aku hantar anak ke rumah....MakBila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasangankuBila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan "Selamat Hari Ibu"Selalu.. aku ingat pasangankuSelalu.. Mak ingat kat akuBila-bila... aku akan talipon pasangankuEntah bila... aku nak talipon MakSelalu...aku belikan hadiah untuk pasangankuEntah bila... aku nak belikan hadiah untuk EmakRenungkan:"Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja...bolehkah kau kirim wang untuk Mak?Mak bukan nak banyak... lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah".Berderai air mata jika kita mendengarnya........Tapi kalau Mak sudah tiada..........MAKKKKK...RINDU MAK.... RINDU SANGAT....Dan akhir sekali berapa ramai yang sembahyang JENAZAH ibunya......

No comments:

layannnzz


J Rice Ft. Jason Chen - Just The Way You Are (bruno Mars Cover)