kawan2 aku

masa itu emas... :)

3/27/2012

sedey

hari ni hari ketiga aku x de mood untuk mkn n keluar blik hnye disebabkan fmly aku x bg kje kt rawang....syng doe keje aku kat rawang tue....first skli aku nk tunjuk tempat keje aku ni tempat keje aku.:

iaitu gelato fruity rawang...
nieyh lak pic sy gn my best frend kt tmpt keje



sy betul2 sygkn tempat keje sy n kawan2 syg kowang memng terbaik a sahabat...korang sahabat aku selama2nya...
dulu aku ucapkan selamat berkenalan dengan korang semua tp skunk aku akan ucapakan selamat tingagl kat korang semua...aku sygkan korang semua...for may friend yang nursyahfiqah,saidatol azuwanie,muhamad syahir,edong n arif aku syg korang semua..korang kawan terbaik ku....aku just nk pesan korang wat keje elok2 ye...8/9.4 ni aku dtg sne tunggu aku kat sne ea..
aku sygkan korang semua...
FYI aku x kan lagi berkeje di sana
apa2 pon GELATO FRUITY memng yg terbaik n the best...
sp yg belom mencuba aiscream GELATO FRUITY try lha aiscream dea mmng terbaik dri baskin robbins..
FYI GELATO FRUITY sekrang tgh bersaing dengan TUTTI FRUITY
do the best GELATO FRUITY..
I LOVE YOU MY FRIEND N MY WORK GELATO FRUITY...

No comments:

layannnzz


J Rice Ft. Jason Chen - Just The Way You Are (bruno Mars Cover)